parfym

Hahaha kul att jag har ett runt utslag på halsen som ser ut som ett dåligt sugmärke, känner att det här atopisk hy-skämtet har börjat gå lite för långt nu. Det är för att ingen tog hänsyn till min känsliga hud när de köpte julklappar åt mig. Allt jag äger är parfymerat, förutom det här man köper på recept på apoteket. Till och med min egen mamma köpte parfymerad bebisolja till mig. Hon tyckte att jag kunde använda det efter att jag hade duschat, så då gjorde jag det efter att jag hade duschat igår. När jag berättade att jag smörjt mig med oljan så sa antydde hon något väldigt obehagligt. Hon sa "visst läste du på förpackningen att det stod att bebisen skulle sova jättegott  efter det". Ja, det läste jag. Men jag är väl ingen bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0