ful ful strålande ful

Idag följde jag med min pappa och julhandlade. Jag vet inte varför jag gjorde det. Vi handlade jättemycket julmat och en idiotklapp till mina bröder. Det var ett nintendo wii. Jag tyckte att vi kunde köpt en igloo att ställa utanför huset som de kunde leka/bo i för omväxlingens skull men min pappa trodde bara att jag skämtade. Han skrattade och tyckte att det var kul, men jag grät inombords över att vara dömd på livstid till att aldrig mer kunna vakna av tystnad på morgonen.

Min nya önskelista:
1. En lösning

Kommentarer
Postat av: hanna

men!!!!!!!!!!!!!! <---arga utropstecken

2008-12-23 @ 18:57:48
Postat av: hanna

kan du bygga en igloo så kanske det kan konkurera ut spelet

2008-12-23 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0