feber: 0

Min sjuka har precis ebbat ut i världens drygaste förkylning, och jag fattar inte ens vad jag har gjort för att förtjäna det här. Min pappa har efter hundra år kommit på vad han önskar sig i julklapp så imorgon måste jag ta bussen in till stan och köpa: en plånbok. För det ville han ha. Det kostar 30 kronor att åka buss från och tillbaka till stöcke. 20 minuter tar det ungefär. Har förresten glömt vart jag ville komma. Öh. Hatar när det blir så här. Drömde att jag spelade betapet inatt, det är säkert ett tecken. Nu ska jag spela betapet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stan imorgon alltså naaaz kan vi sjuka oss på stan då lr

2008-12-21 @ 13:42:56
Postat av: Fraddy

Hej!



Tack för att du var med i min "Spotify invite" tävling, tyvärr vann du inte men fortsätt följa min blogg för framtida tävlingar m.m. :)

2008-12-21 @ 22:31:22
URL: http://fredstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0