dagens slista

antal matcher i betapet: 1
antal vunna matcher i betapet: 0
antal tappade vantar på bussen: 1
antal bussbolag jag ringt idag: 2
antal bussbolag som lovat att ringa upp: 1
antal bussbolag som har ringt upp: 0
rader i tetris: 30
gånger jag sett sven idag: 0
gånger jag tänkt att sven är död: 118
dagar kvar till julafton: vet inte
antal julklappar jag köpt idag: 0
antal julklappar jag har kvar: 1
ledighet från skolan: 100%
julsånger: 1 jag sjöng själv
dagens töntigaste ord: pojknackar

dagar kvar till min födelsedag: 2

önskelista:

en ismaskin så jag kan KASTA IS PÅ ALLA SOM KASTAR SNÖBOLLAR

Kommentarer
Postat av: fiskarn

jag kom på mig själv att tänka: undra hur det går för nellie med julklapparna?

2008-12-19 @ 15:16:02
URL: http://peppshow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0