batteritid det tar att starta datorn: 2%

Tidpunkter jag har vaknat inatt:
02:38
05:04

Skönt!!!!! Sist vaknade jag av att Sven SKREK så högt att det lät som om någon höll på att äta upp honom men det var inte så, han var bara uttråkad. Typ lika uttråkad som jag var uthungrad, så hungrig att jag mådde illa och trodde att jag hade fått vinterkräksjukan. Och det enda jag ville äta i hela världen var blåbärssoppa, men vi hade ingen. Det är min födelsedag imorgon och vi har inte ens blåbärssoppa. Det enda bra vi har i kylskåpet är coop x-tras pastasås, som mamma hittade på ålidhems coop igår efter att ha letat jättelänge eftersom att pastasåsen på teg har UTGÅTT. Sånt gör mig arg. Typ så arg att jag vill bomba stället och öppna en liten butik där man bara säljer pastasås.

Idag har vi avslutning. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Maja

nellie varför sover du så dåligt?

2008-12-22 @ 02:26:59
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0