asså

Jag älskar min pappa, ingen får tro något annat men seriöst. Ibland går det för långt. Inte kärleken, men hur han håller på. För kanske tio minuter sedan tänkte jag så här: idag ska jag unna mig en dusch. Inte för att jag är smutsig, utan för att jag hade typ 0 blodcirkulation och frös så jag tänkte att gud. Herregud vad skönt med en varm dusch. Också ställde jag mig i duschen och vred på vattnet. Först var det askallt. Sedan blev det lite varmare, och då vred jag upp till högsta men det blev inte varmare än så. Alltså det var inte kallt, men det var inte tillräckligt varmt. Det var typ lika varmt som dom brukar ha i bassängerna på badhusen, och jag brukar föredra att duscha i bubbelpoolens varmvattengrad. Och inget gjorde någon skillnad, jag stod och frös i min egen dusch. Så jag var tvungen att sluta duscha och gå och lägga mig istället. Blöt och äcklig under mitt eget täcke. Denna spontana dusch kommer även orsaka en fet uttorkning av min redan uttorkade hud. Och allt det här är min pappas fel. För att han har flyttat ut mig till ett ställe där det bara finns typ tre liter varmvatten och för att han duschar i högsta värme skitlänge. Hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0