årets sämsta uppvaknande

jag brukar ha på radion ibland innan jag ska sova. vaken med p3 är alltid lika roligt att lyssna på, särskilt när de drar igång de här omöjliga tävlingarna som NATTJAKTEN där man ska lista ut något ord eller objekt genom att få lyssna på tre låtar och det är alltid lika långsökt men till slut är det någon som listar ut det och vinner... en sovmask.

iallafall så hann jag lyssna i cirka fem minuter innan jag somnade och somnar man med radion på så står den ju och surrar hela natten för sig själv och imorse vid sju någon gång vaknade jag av att den här bruden Kitty Jutbring sjöng bra vibrationer TILLSAMMANS med Kicki Danielsson. jag kunde aldrig höra någon vers, det lät som att de körde refrängen om och om igen. och jag låg och tänkte att snart tar det slut, snart kan jag somna om men det tog aldrig slut. det slutade inte förens jag stängde av radion för att det var outhärdligt.

hallå

Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Fattar du att jag inte har sett guldfisken på din header förrän nu och skrattar asmycket.

2008-12-31 @ 15:58:08
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: nellie

nä alltså va hur kunde du märka den nu..

2008-12-31 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0