antal SOVNA timmar SVAR FEM

Varför är det här ett skämt????? Varför kan jag inte gå och lägga mig innan tolv  utan att vakna på en oseriös tid? Det är INTE världens skönaste känsla att ligga i sin säng och succesivt börja inse att man är mer och mer vaken man vill ju bara skrika AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tills man somnar av utmattning. Inatt/idag vaknade jag av att jag var kissnödig och lika hungrig som ett hål fast jag redan hade ätit och kissat innan jag gick och la mig och jag är ALDRIG så hungrig på morgonen och imorgon ska jag ha dans. Imorgon har jag den sista lektionen i dans och inte för en vecka sedan så då ska jag fira men hur ska jag orka det om jag är så trött att jag SOMNAR?!?!?! Och förresten om man får IG i dans och därför IG i estetisk verksamhet varför ska man ens vara med på det här projektet nästa år då för då känns ju det lika meningslöst som livet (skämtade: 1 gång i den här meningen).

nej nu är det nog dags att sova SKOJA HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN JAG VAKNADE DÅ OCKSÅ???????

2008-12-16 @ 07:39:32
Postat av: Julia

haha så himla ironiskt hade inte ens somnat då :(

2008-12-16 @ 11:53:40
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: Julia

antal sovna timmar: 3h 45min

2008-12-16 @ 11:56:00
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: h

känner igen det där,

2008-12-16 @ 19:43:44
URL: http://overture.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0