sådär nu ser du ut som en riktig mamma

ska blogga mer. har så himla många trogna läsare. eller kanske inte, vet ju inte ens. känns ju som hälften är spammare. alltså ni engångsläsare, engångsspamkommenterare: kan ni bara förstå att ni förstör mitt liv?

en annan grej som har förstört mitt liv är fan mitt tangentbord. jag kan inte göra frågetecken eller sånnadär upptecken, sånna man gör när man ska göra skitstörande smileys. måste kopiera frågetecken om jag ska använda dem. det är så pinsamt.

och idag när jag klev på bussen i stöcke regnade det inte. och när jag klev av bussen på vasaplan öste det. hade inget paraply, fick köpa ett på hemköp. allt som satt nedanför mina knän blev genomvått när jag skulle gå till skolan. min tjocktröja blev lite blöt också. det var så himla jobbigt. sedan skulle vi på en skulpturpark. annika sa att vi kunde gå hem till henne innan och hämta kläder som jag kunde få låna. det ägde. jag hade mjukisbyxor och en tröja som det stod ÅLIDHEM på . det blir man inte blöt i. men blöta skor är man redan blöt i. det är så himla jobbigt. så himla opraktiskt. jag tänker aldrig mer gå ut när det regnar.

jag kom hem iallafall. sven låg torr i min säng, han hade sovit. när han vaknade tittade han på mig som om inget hade hänt. jag blev så himla arg. gud vad han är bortskämd.


Kommentarer
Postat av: hanna

öhhh asså mer värt om du TEX hade köpt en regnponcho för 19 KR

2008-08-21 @ 19:56:04
Postat av: trubbel

hahahahaaaaaaa, tog SERIÖST med mig ett par EXTRASKOR till skolan..............................

2008-08-21 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0