nöl i håstacken

men idag gjorde vi SCHAMPOO av tvättnötter. det var genialiskt. jag har inte prövat det än, men jag är övertygad om att jag aldrig kommer ha testat ett bättre schampoo.

jag har gjort två andra viktiga saker idag. en var att titta på arns rike, det tänker jag fan aldrig göra igen. den tog ju aldrig slut. den andra viktiga grejen var att länka min blogg lite diskret på min bilddagbokspresentation. ändå en ganska viktig grej, även om jag aldrig uppdaterar min bilddagbok så jag får nästan inga besök. nu måste jag ju bli lite mer seriös. kanske skaffa en bloggdesign. haha gud vad bra jag är på att ljuga, kan inte förstå det själv hahaha.

resten av dagen spelade jag betapet. det har blivit min nya hobby. jag är skitdålig på det, så jag vågar bara spela mot jenny men jag har vunnit en gång faktiskt. det var för att jenny gick över tiden så mycket att spelet avslutades automatiskt och hon fick 190 poäng minus. då hade jag kanske en poäng mer än henne, så jag vann. gud vad bra det kändes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0