kerne 100% viskose

Efter att  jag hade skrivit det som står i mitt föregående inlägg så krashade datorn. Jag startade om den för att jag tänkte skriva ett argt blogginlägg om det, samt klaga på att blogg.se aldrig sparade draft och förstörde allting. Där blev jag ju ägd. Allting var sparat, inte ens ett ord hann försvinna. Nu tror jag på ett samarbete mellan blogg.se och min dator. Eller inte min dator exakt, för så smart är inte en dator det vet ju till och med jag. Men kanske en datahacker. Det kanske inte ens är ett sammarbete. Han eller hon är kanske anställd av blogg.se. Varför spara det jag skrev då? Nu förstår jag ju ingenting. Det handlar om någon som känner mig bättre än mig själv. Och mitt blogginlägg som skulle handla om kreativitet och lögner spårade ur totalt. 0-1 till dem alltså. Jävla helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0