jagbok

men jag känner pressen att skriva saker. enda ursäkten jag har till att jag inte skriver hela tiden är att jag inte fått min dator av skolan än. jag ska få den nästa vecka, alla andra i min klass har en redan. det var underbart att sitta i klassrummet idag, strax innan vi började, vända blicken åt vänster och se hur ALLA sitter med sin datorskärm uppfälld. det kändes bra, jag kände mig bättre. jag hann inte kolla vad alla gjorde, men de satt säkert på apberget. eller facebook. på digibilden hörde jag några i min klass prata om facebook. det var pinsamt, men de visste inte om det. jag kände dem inte tillräckligt bra för att säga det till dem heller.

jag är den enda i min klass som inte har en dator. men inte den enda i hela världen. på minerva får de inte sina datorer förens om ett halvår. det sa hanna. grejen med det är att på minerva ska man få splitternya 09upplagan av iBook. dessutom får man ett kort på iksu. ibland fattar jag inte varför jag bara inte går på minerva istället. jag brukar tänka att det är för annikas skull. vad skulle hon göra utan mig. ändå sedan vi började i samma klass har vi suttit som klister. det är roligt. det var thilde som sa det. sedan sa hon att vänner har man ju för alltid men klistret kan ju lossna.
det var inte lika roligt att tänka på men jag skrattade ändå.

Kommentarer
Postat av: trubbel

'HEKEVETE varför går jag inte på minerva hatar mig själv



+ hatar att du skriver för annikas skull. jag då?...

2008-08-29 @ 19:28:17
Postat av: hanna

blir glad av dig

2008-08-29 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0