jag ringer dig fan när jag är glad också

alltså alla har väl sett det där klippet med tjejen från nattliv som spyr i direktsändning för att hon har mensvärk

har man inte det så alltså jag bryr mig inte ens. det finns säkert på youtube. i vilket fall så skrattade jag åt henne när jag såg det för att jag trodde inte att man kunde kräkas av mensvärk på riktigt. jag har alltid trott att hon var jättebakfull. men idag spydde jag av mensvärk. sen grinade jag, sedan ringde jag min mamma. egentligen skulle jag inte sova hemma för att de drar fetaste festen men min mamma älskar mig faktiskt. så jag fick komma hem och sova tills de vred på högsta volym och dansade till sådant som var populärt när de var unga. ganska typiskt. jag vågade inte säga till min mamma att jag hade spytt av mensvärk. jag var rädd att hon inte skulle tro på det.

Kommentarer
Postat av: hanna

spydde också idag

2008-08-24 @ 17:31:56
Postat av: oj

ja men kan du bara filma när du spyr så blir du känd

2008-08-29 @ 23:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0