det betyder inte

att jag tänker sluta blogga. för jag kan inte, eller om jag skulle lägga ner så skulle jag vilja skaffa en ny i arton år men jag skulle aldrig orka. aldrig komma igång. det är två år och fyra månader och åtta dagar tills jag fyller arton.

ska sluta sitta och vältra mig i självömkan över att jag sover så mycket och ändå alltid är så trött. idag när jag åt frukost fick jag höra att det handlade om långa och korta kolhydrater. nice.

nu kommer eline. det är nästan ett anagram på mitt namn. hon är arton månader och fem dagar gammal. vi är kusiner. hon bor här med sina föräldrar över sommaren i en husvagn. idag har hon en vän här, de är exakt lika gamla plus/minus någon vecka. det äldre eller yngre barnet, vännen, heter ellen och hon pratar så sinnessjukt mycket. hon kan säga molly, pippi, häst, hund, bil, katt, sluta, tomt... eline kan säga tre ord. kiss(i)e(haha), hej, mamma.

haha

Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Ellen är nästan också ett anagram på ditt namn.

2008-08-16 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0