de vet ju dem som känner mig. särskilt jag.

idag är dagens plan att göra ingenting. det finns det ingen reservplan på. jag har utnyttjat fujifilms erbjudande om att framkalla 100 bilder gratis. 100 bilder är skitmycket, jag har suttit hela dagen och försökt fylla det . lyckades till slut. då kändes det bra. hoppas de är snabba på att skicka. jag vet inte vad jag ska göra med 100 framkallade bilder. jenny har tapetserat sitt rum med dem. inte mina bilder alltså, utan sina som hon framkallade för skitlänge sedan. poängen var iallafall att min pappa tapetserade mitt rum när jag var kanske 9 så han kanske blir ledsen om jag tapetserar om nu igen. jag kanske måste köpa ett fotoalbum. gud vad jobbigt. att man tror att man ska få saker gratis alltså.

eller så gör jag ingenting med dem. hittar 100 bilder om 50 år och tänker att det var bättre förr kanske. eller sämre, om man vill vara sån. cool alltså. jag kanske måste börja bli lite cool.


här är en bild jag tänkte lägga upp på min bilddagbok.
men jag la den på min blogg istället för att jag är så oförutsägbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0